Subject: Edastame vastavalt kuuluvusele_FW: Eesti 2050 uuringud
From: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
To: "MKM info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Jan 2025 12:01:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

Tere

Edastame vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium

Lai tn 41 | 15056 Tallinn

625 6101 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | www.agri.ee
<http://www.agri.ee>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 10:07 AM
To: Regionaal- ja Põllumajandusministeerium <[email-masked]>
Subject: Eesti 2050 uuringud

Tere,

Uurin, kas rohe- ja sinivõrgustiku ja väärtuslike maastike uuringute
aruanded on juba saadaval?

Veebis ei leidnud veel.
<https://riigiplaneering.ee/uleriigiline-planeering/uleriigiline-planeerin
g-eesti-2050/uuringud#rohe-ja-sinivorgust> Uuringud | Riigiplaneering

Lugupidamisega

Hannes Rohtsalu

Teadussekretär

55525188

www.elus.ee <http://www.elus.ee>